Gebruik de Nabijheid van het Verhogen van Uw Prospectie-Efficiëntie

Het proces van de opsporing is een belangrijk element in uw prospectie plan. Het is het proces van het ontdekken van wat de vooruitzichten al weten over uw product of dienst, en wat ze willen meer weten over, als een manier om hen aan te trekken voor uw bedrijf of bedrijf. De hoeveelheid tijd die u besteedt prospectie zal afhangen van verschillende factoren, waaronder de grootte van uw bedrijf, het bedrag van de middelen die je hebt, en het bedrag van de verkoop je nodig hebt om door te dringen in om rendabel te zijn. Dit artikel geeft enkele tips om u te helpen bij prospectie te bieden.

Prospectie

Voor een klein bedrijf, is er geen noodzaak om zwaar te investeren in prospectie. Zelfs als je snel groeien, is er waarschijnlijk een groot publiek van potentiële klanten die zullen worden geïnteresseerd zijn in wat u te bieden. De volgende zijn enkele handige tips om u te helpen bij prospectie, evenals een aantal andere activiteiten die u kunt deelnemen aan.

Maak gebruik van sociale media om uw bedrijf te bouwen. Social media sites zoals Facebook, Twitter en LinkedIn kan u helpen met prospectie, door u te helpen verbinden met je klanten of cliënten. Mensen willen om te worden blootgesteld aan andere mensen die gebruik maken van hun producten of diensten, en door het maken van verbindingen met hen, kunt u waardevolle kennis op te doen over wie ze zijn en wat ze zoeken.

Bel ze, per telefoon of e-mail. Een goede manier om contact te maken met potentiële klanten of klanten is om hen te bellen. Door direct naar hen, kunt u informatie over wat ze zoeken of vragen om te winnen. Zelfs als ze niet uw product of dienst hebben gevraagd, dan kunt u altijd even de tijd om te vragen hoe u kunt helpen.

Besteed uw call center om een ​​leverancier van call center diensten. Als u een zeer drukke call center, kan het moeilijk zijn te beheren en te huren genoeg medewerkers om de noodzakelijke taken te dekken. Door het uitbesteden van deze taken, kunt u een grotere mate van efficiency te krijgen in uw call center activiteiten. Conduct marktonderzoek. Een van de belangrijkste aspecten van prospectie is om informatie over wat de consument wil verzamelen. Als je marktonderzoek te doen, kunt u waardevol inzicht te krijgen in wat uw klanten willen en wat ze niet willen. Deze informatie kan gebruikt worden op verschillende manieren, met inbegrip van ervoor te zorgen dat u de beste producten en diensten voor uw klanten of het vinden van een middel om een ​​groter aantal nieuwe klanten te winnen.

Doelgroep. Door het bepalen van wie je publiek is, kun je erachter komen hoe ze te bereiken met uw product of dienst. Een goed voorbeeld van een marktsegment is senioren. Als u senioren met diensten met toegevoegde waarde die hun leven gemakkelijker te maken kan bieden, vindt u dat er een markt voor dit specifieke segment.

Maak gebruik van reclame. Gericht op uw reclame budget verstandig kan u helpen met prospectie. Door te weten waar uw klanten hun geld uit te geven, kun je beter te richten uw advertenties op deze klanten. Misschien wilt u high-besteding richten op klanten, of wilt u misschien uw reclame-inspanningen op een specifieke leeftijdsgroep richten.

Maak een opt-in lijst. Een opt-in lijst is waar uw klanten en cliënten aan te melden voor maand-, kwartaal- of jaarlijkse nieuwsbrieven, als een manier om u te ontvangen met nuttige informatie over uw bedrijf. Deze informatie kan bevatten product- en service-updates, nieuws en speciale aanbiedingen.

Bel hun. Naast gebruik te maken van social media sites, kunt u ook direct bellen naar uw klanten en klanten. Deze gesprekken kunnen ook online worden gepland, als off. Het maken van directe gesprekken, zelfs als je niet iemand beschikbaar om het gesprek af te handelen, kan uw efficiëntie aanzienlijk te verhogen. Als je ze kunt krijgen op de telefoon, kunt u een rapport met hen die kunnen leiden tot een verkoop of een kans om een ​​nieuw idee te pitchen creëren.

Call klantenservice. Call vertegenwoordigers van de klantendienst en te informeren over eventuele vragen of opmerkingen die uw klanten kunnen hebben. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice wanneer zich problemen voordoen. Vaak zijn deze problemen zijn eenvoudig op te lossen op uw eigen, maar kan uw bedrijf te helpen wanneer opgelost.

Prospectie is een makkelijke manier om uw boodschap uit aan potentiële klanten. Het kan effectief zijn, maar alleen als je het een deel van uw totale business plan te maken.

Callcenter

Interessante links